Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Επέστρεψα...!

Λοιπόν, πέρασα πολλές μέρες σπάζοντας το κεφάλι μου για το αν πρέπει τελικά να κάνω αυτό το blog ή όχι... Φόβοι πολλοί.. Πως θα με σχολιάσουν... Τι θα πουν οι γνωστοί μου... Ο κόσμος είναι κακός. Οι περισσότεροι θα πουν ''έχουμε κρίση και αυτή ασχολείται με καλλυντικά''. Τέλος πάντων, αποφάσισα να το κάνω και ο Θεός-βοηθός..


Αρχικά θα σας μιλήσω για μένα, τι κάνω στην ζωή μου, που μένω, με τι ασχολούμαι... Λοιπόν, λέγομαι Νένα, είμαι 21 ετών και μένω στην Καλλιθέα Αττικής εδώ και 2,5 χρόνια λόγω σπουδών. Είμαι στο 3ο έτος διαιτολογίας στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Όνειρο μου ήταν η Οδοντιατρική, αλλά μάλλον η τύχη δεν με ήθελε.. Το 2010 δίνω πανελλαδικές, χάνω την σχολή για 100 μόρια. Το 2011 κάνω χαρτιά με το 10%, την χάνω για 40, φέτος ξαναέκανα... Ξέρετε για πόσα την έχασα?? Για 13!! Μάλλον ήταν γραφτό! ΄Αλλωστε στην Αθήνα άλλαξε όλη μου η ζωή..! Τι εννοώ? Γνώρισα τον έρωτα μου, με τον οποίο είμαστε από την ίδια πόλη! Μικρός που είναι ο κόσμος...!!! Πλέον είμαστε 2 χρόνια μαζί, μένουμε σχεδόν μαζί, και η ζωή μου είναι καλύτερα από ποτέ!

Τώρα όσον αφορά το blog, τους τελευταίους 3-4 μήνες έχω εθιστεί στα καλλυντικά! Περνάω πολλές ώρες της ημέρας διαβάζοντας τα διάφορα blogs, κοιτάζοντας αμέτρητα βιντεάκια στο youtube.. Έτσι αποφάσισα να κάνω και γω έναν ''χώρο'' στον οποίο θα μπορώ και γω να δείξω τα καλλυντικά μου, να ενημερώσω για κάποια πράγματα, αλλά και να γνωρίσω και άλλα κορίτσια με την ίδια τρέλα με μένα. Δεν ξέρω αν θα πετύχει αυτό που θέλω να κάνω, αλλά ελπίζω στο καλύτερο...
Νένα.. Πολλά φιλιά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου