Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

7 beauty mistakes..!

Καλησπέρα κοριτσάρες! Τι κάνετε? Κουραστική μέρα σήμερα... είναι εδώ ο δίχρονος ανιψιός μου και με κούρασε! Όλη μέρα χορεύουμε και παίζουμε... Λοιπόν, είπα να κάνω ένα ποστ που είμαι σίγουρη ότι έχετε βαρεθεί να το βλέπετε αυτές τις μέρες. Εννοώ βέβαια λάθη ομορφιάς που κάνουν οι γυναίκες. Εγώ θα αναφερθώ σε λάθη, όχι απαραίτητα στο μακιγιάζ, αλλά αυτά που ΄΄χαλάνε΄΄ την εικόνα μιας γυναίκας, αλλά και λάθη που κάνουν ακόμα και οι άντρες. Και έχω να αναφέρω 7! Ξεκινάω γρήγορα γρήγορα...

1.Λαδωμένο μαλλί
Συχαίνομαι τις κοπέλες με λαδωμένα μαλλιά! Δεν αντέχω να βλέπω μια όμορφη γυναίκα που τα μαλλιά της είναι άλουστα και πραγματικά νιώθεις ότι αν τα στύψεις, θα έχεις το λάδι που χρειάζεσαι για το μεσημεριανό φαγητό. Αίσχος! Οκ δεν κάνει καλό να λούζουμε τα μαλλιά μας κάθε μέρα, αλλά  μην κυκλοφορείς έτσι βρε πουλάκι μου! Είναι μπίχλα αυτό το πράγμα.

2. Βρωμερή αναπνοή
Αν δεν έχεις πλύνει τα δόντια σου, φύγε μακριά μου! Μην μου μιλάς, μην με πλησιάζεις! Άλλο ένα πράγμα που μου την δίνει! Είσαι έξω όλη μέρα, έχεις φάει, έχεις πιει καφέ.. Δεν μπορείς να πλύνεις τα δόντια σου, τουλάχιστον φάε μια τσίχλα! Ειδικά αν έχεις καπνίσει, η μπόχα δεν παίζετε!! Προσωπικά δεν βγαίνω από το σπίτι αν δεν έχω πλύνει τα δόντια μου! Τα πλένω 4-5 φορές την ημέρα! Έχω κόλλημα με την στοματική υγιεινή..


3.Τρόφιμο κολλημένο σε δόντια
Πόσες μα πόσες φορές έχω δει κολλημένα τρόφιμα.... Παιδιά αυτό όχι μόνο σας ΄΄χαλάει΄΄ την εικόνα, αλλά μυρίζει κιόλας! Δεν λέω, κάποιες φορές έχει τύχει και σε μένα, αλλά πάντα κοιτάω με τρόπο σ΄ένα καθρεφτάκι να δω αν έχω κάτι στα δόντια μου. Στα μόνα άτομα που μπορώ να δείξω επιείκεια, είναι στα άτομα με σιδεράκια. Φορούσα και γω και ξέρω τι εφιάλτης είναι να φας καθώς όλα μένουν πάνω στα σιδεράκια. Που καταλήγουμε? Ελέγξτε μετά από κάθε γεύμα τα δόντια σας για τυχόν υπολείμματα.. Απαγορεύονται τα μαρούλια και οι ρίγανες κολλημένα στα δόντια...

4. Βρωμερή μασχάλη
Ναι το ξέρω... όλοι ιδρώνουμε! Αλλά κάνουμε και κανένα μπάνιο! Έστω ένα γρήγορο ντουζ... Και πάντα χρησιμοποιούμε αποσμητικό. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να είσαι στο αστικό τους καλοκαιρινούς μήνες και ο διπλανός σου να βρωμάει. Αν βρωμάς, μην μου πεις να πάμε για καφέ!





5. Τρέσες/extensions που φαίνονται
Πείτε μου λίγο αν σας έχει τύχει και σας να βλέπετε μια κοπέλα και να φαίνονται μέσα στα ΄΄μαλλιά΄΄ της οι κόλλες από τα extensions ή η ένωση από τις τρέσες. Εμένα άπειρες φορές. Κουκλίτσα μου το φοράς, οκ, σου πάει, αλλά γιατί δεν το κρύβεις? Κάνε ένα χτένισμα που δεν θα αναδεικνύει τα ψεύτικα μαλλιά σου. Κάποιες φορές ενώ είναι όμορφες οι τρέσες, μόνο και μόνο που φαίνεται η ένωση, χαλάει όλη η εικόνα. Μαζί μ΄ αυτό συγκαταλέγω και τις κοπέλες που ενώ φοράνε τρέσες, 
α. είναι άλλο χρώμα από το χρώμα των φυσικών μαλλιών τους με αποτέλεσμα να φαίνεται άσχημη η διαφορά. Έχεις ξανθά μαλλιά? Διάλεξε ξανθιά τρέσα! Όχι κόκκινη, καστανή ή μαύρη!
β. ενώ το κανονικό μαλλί είναι σγουρό ή κάπως σπαστό, η τρέσα είναι ολόισια (ή το αντίθετο), με αποτέλεσμα να έχουν μαλλιά με 2 διαφορετικών ειδών χτενίσματα, άρα να φαίνονται κάπως έτσι
(δεν βρήκα εικόνα που να δείχνει ακριβώς αυτό που θέλω να πω, αλλά νομίζω καταλάβατε)



6. Κεφάλι ΄΄κολοκύθα΄΄
Δεν εννοώ τίποτα άλλο παρά τα υπερβολικά φουσκωμένα μαλλιά. Το βλέπω κυρίως σε γυναίκες μεγάλης ηλικίας, που όχι μόνο έχουν φουσκωμένο μαλλί, αλλά συνήθως έχουν πληρώσει γι' αυτό σε κάποια κομμώτρια. Δυστυχώς πληρώνουν για να γίνουν έτσι και εκεί είναι το θέμα. Στην περιοχή μου είναι πολλές κομμώτριες που χτενίζουν έτσι  και το αποτέλεσμα είναι χάλια. Δηλαδή προκειμένου να πάρουν λεφτά, κάνουν μια καθόλου καλή δουλειά! Όχι δεν μ΄αρέσει εμένα! Για να δείτε ότι έχω δίκιο, αν βρεθείτε σε εκκλησία για γάμο ή κάποια γιορτή, κοιτάξτε τις ηλικιωμένες!


7.΄΄Άσπρο΄΄ κραγιόν

Τα nude κραγιόν είναι πολύ ωραία! Τα πολύ ανοιχτά όμως, δίνουν ένα αίσθημα πεθαμένου. Δεν είναι ωραία και δεν γοητεύουν. Μην φοράτε πολύ πολύ ανοιχτά κραγιόν. Αν δε σας αρέσουν τα έντονα χρώματα ή νομίζετε ότι δεν σας ταιριάζουν, φορέστε ένα κραγιόν στο χρώμα των χειλιών σας. Όχι ένα που πλησιάζει στις αποχρώσεις του άσπρου. 






Αυτά από μένα! Ήμουν πολύ κακιά, το ξέρω, αλλά κάποιες φορές, κάποιες γυναίκες, το χρειάζονται. Σίγουρα και γω κάνω λάθη όταν βγαίνω έξω, όπως όλες μας, αλλά αυτά είναι μεγάλα fails και πρέπει να διορθωθούν. 
Καληνύχτα!
Νένα

2 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα ,αυτά μου τη σπάνε και εμένα...Αλλά έχω ακούσει πως τα δοντια πρέπει να τα πλένουμε το πολυ 3 φορές την ημέρα!!!!!!!!!Αν θέλεις πέρνα και μια βόλτα από το blog μου έχω giveaway!!!!!!Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. to ksero more alla dn mporo n kano diaforetika! vasika koitao n min ksepernao tis 4! ektos an exo kati polu simantiko n kano!! th perasooooooooooo :-)

      Διαγραφή