Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

My ''The Body Shop'' Make Over!






Καταρχήν καλησπέρα σε όλες τις κοπέλες! Κατά δεύτερον, ζητάω ένα μεγάλο συγνώμη που έχω εξαφανιστεί, αλλά δυστυχώς έχω κάποια θέματα υγείας που δεν μου αφήνουν περιθώριο για να ασχοληθώ με το blogging! Παρόλα αυτά, σήμερα είμαι εδώ για να σας μιλήσω για την μοναδική εμπειρία που έζησα αυτές τις μέρες. Αναφέρομαι φυσικά στο Make Over που κέρδισα από το blog της αγαπημένης μου Γεωργίας (για το blog της Γεωργίας πατήστε εδω) και στην μοναδική περιποίηση που δέχτηκα στο The Body Shop Καλλιθέας όταν πήγα να ''παραλάβω'' το δώρο μου!

Πριν σας πω για την εμπειρία μου, θέλω να σας πω πως έγινε η ανακοίνωση της νικήτριας και πως έμαθα ότι ήμουν τελικά εγώ. Αρχικά, η Γεωργία έκανε έναν διαγωνισμό όπου η τυχερή νικήτρια θα κέρδιζε ένα make-over από το The Body Shop. Μου φάνηκε υπέροχο το δώρο και δήλωσα συμμετοχή. Η ημερομηνία λήξης του διαγωνισμού είχε φτάσει, αλλά η Γεωργία λόγω προσωπικών υποχρεώσεων δεν είχε κάνει την κλήρωση, οπότε και γω ξεχάστηκα. Πέρασαν, λοιπόν, κάποιες μέρες και έγινε η κλήρωση. Η νικήτρια ήταν μια άλλη κοπέλα. Μετά από 2 μέρες, Δευτέρα πρωί, στις 8), βλέπω στο facebook την Γεωργία να αναφέρει ότι η πρώτη νικήτρια δεν επικοινώνησε και θα ξαναγίνει κλήρωση. Δεν δίνω σημασία καθώς ετοιμαζόμουν για το πανεπιστήμιο. Μετά από λίγο μου έρχεται μια ειδοποίηση όπου ανέφερε ότι είμαι η νέα νικήτρια!!! Χαρά απίστευτη!!!! Η ψυχολογία μου δεν ήταν και τόσο καλή, οπότε ήθελα κάτι να με κάνει να πετάξω. Έπειτα λοιπόν από συνεννόηση, κλείσαμε ραντεβού για την Πέμπτη που μας πέρασε στο κατάστημα της Καλλιθέας! Τόσο εγώ, όσο και η Γεωργία μένουμε Καλλιθέα, οπότε ήταν το ιδανικότερο.

Και ήρθε η Πέμπτη! Το περίμενα πως και πως!! Είχα κανονίσει και να βγω μετά, δεν ήθελα να πάει χαμένο το μακιγιάζ. 6.10 ήμουν εκεί! (άργησα λίγο αλλά είχα μάθημα). Η Γεωργία καθώς και οι κοπέλες του καταστήματος με περίμεναν εκεί. Η Γεωργία είχε μαζί και την κάμερα (το άγχος που είχα για το βίντεο που έβγαλε, δεν περιγράφεται)! Μου εξήγησαν τι θα κάναμε και αρχίσαμε! Παρακάτω υπάρχει το υπέροχο βίντεο που τραβήξαμε για να δείτε και σεις με τα μάτια σας την υπέροχη εξυπηρέτηση, τις γλυκύτατες κοπέλες εκεί, καθώς και το μακιγιάζ που μου έκαναν!






Διαλέξαμε χρώματα όπως το ροζ και μωβ, μιας και είναι κάτι που εγώ δεν τολμώ, και θέλαμε να το δοκιμάσουμε! Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο! Φεύγοντας, πήρα δώρο κάποια δειγματάκια. 


Πριν βγω για ποτό με το αγόρι μου, έκανα έναν ροκ κότσο που πίστευα ότι πήγαινε γάντι με το μακιγιάζ. Τ' αποτελέσματα δικά σας!




Ευχαριστώ πολύ τόσο την Ρία και την Χριστίνα, αλλά και την πανέμορφη Γεωργία που μου έδωσε την δυνατότητα να περάσω τόσο ωραία!! 
Φιλάκιαααα :-*

4 σχόλια:

  1. Κοριτσακι μου σε ευχαριστω εγω παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι πάντα τυχερή στην ζωή σου,εκπληκτικό το μακιγιάζ!!!Λατρεύω τα body shop!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ πολύ! ομολογώ ότι ήμουν τυχερή τον τελευταίο καιρό! θα το δείτε στα επόμενα posts!! :-)

      Διαγραφή